.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تا سرافکنده شود هر که در او غش باشد؛
شکایت هزار فامیل شورا و شهرداری ساری از شمال نیوز
شمال نیوز: یکی دیگر از مواردی که در دستور کار شمال نیوز قرار دارد افشای مسائل پشت پرده در یکی از سازمان های تابعه شهرداری است که اتفاقا توسط هزار فامیل معروف اداره می شود که بزودی با جمع بندی گزارشات و مستنداتی که از سوی منابع مختلف به این سایت رسیده منتشر خواهد شد .

بدنبال انتشار خبر  "بکارگیری غیرقانونی فرزند یک عضو شورا در شهرداری " به نقل از یک سایت محلی در شمال نیوز که در ان از مشغول بکار نامتعارف فرزند یکی از اعضای شورای شهر و برادرزاده یکی مدیران سازمان های وابسته به شهرداری ساری انتقاد شده بود ، این عضو شورا به اتهام « انتشار اسناد دولتی و عدم صحت خبر» از مدیر مسئول شمال نیوز نزد دادسرای عموی ساری شکایت نمود .

آنچه جای تعجب دارد اینکه انتظار می رفت این عضو مدعی شورای شهر و وابستگان او در سازمان های تابعه شهرداری به جای در پیش گرفتن رویه طلبکاری ، از افکار عمومی و هزاران خانواده ساروی که فرزندان تحصییلکرده شان بی کار هستند عذرخواهی نموده و پاسخ دهند که با کدام معیار جذب نیروی بصورت تبعیض آمیز در شهرداری ساری صورت پذیرفته اما متاسفانه حلقه هزار فامیل در شهرداری ساری و یک سازمان وابسته به این شهرداری ، فرافکنی را به عنوان فرار رو به جلو انتخاب کرده و از یک رسانه شکایت می کنند غافل از اینکه اسناد و مستندات لازم برای ارائه به دادگاه صالحه و دفاع نه از شمال نیوز بلکه از حقوق شهروندی مردم ساری آماده ارائه به دادگاه و انتشار در این سایت است " تا سرافکنده شود هر که در او غش باشد ...."

و اما ذکر چند نکته به عنوان یادآوری در این خصوص ضوروری به نظر می رسد :
1 - درج مطلب مذکور در شمال نیوز ،عینا و با ذکر منبع از یک سایت محلی دیگر صورت پذیرفت و از اخبار تولیدی این سایت محسوب نمی گردد.

2 - فرد مورد نظر که فرزند یکی از اعضای شورای شهر و برادرزاده یکی از مدیران سازمان های وابسته به شهرداری ساری است هم اکنون نیز علی رغم انتقادات طرح شده ،در واحد حقوقی شهرداری مشغول بکار می باشد و این بدیهی ترین مدرک برای اثبات مستندات می باشد .

3 - از نکات مضحک این ماجرا اینکه علی رغم حضور تعداد زیادی از نیروهای هم عرض در شهرداری ساری نامه تبدیل وضعیت این نورچشمی عضو شورا هم اکنون بصورت ویژه از شهرداری ساری صادر و مراحل خود را در استانداری طی می کند . این عضو حقوقدان شورا باید بهتر از همه  بداند که یک نامه اداری زمان طبقه بندی شده تلقی می گردد که مهمور به مهر موارد ذکر شده باشد.(یکی از موارد اتهامی)

4 - شمال نیوز با توجه به عهدی که با مردم بسته است از تهدیدات باکی ندارد و بزودی اسناد کاملی را از سواستفاده های این عضو شورا از امکانات شهرداری در روزهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی منتشر می نماید .

5- یکی دیگر از مواردی که در دستور کار شمال نیوز قرار دارد افشای مسائل پشت پرده در یکی از سازمان های تابعه شهرداری است که اتفاقا توسط هزار فامیل معروف اداره می شود که بزودی با جمع بندی گزارشات و مستنداتی که از سوی منابع مختلف به این سایت رسیده منتشر خواهد شد .

این حق مردم ساری است که از نحوه انتخاب پیمانکاران پروژ های بزرگ و کوچک در سازمان عمران شهرداری ساری مطلع شوند و نمی توان با لاپوشانی برخی واقعیات آن را نادیده گرفت .

6- انتخاب مدیرعامل یک سازمان عریض و طویل با تحصیلات غیرمرتبط با فشار یک عضو شورا در سازمانی عمرانی در شهرداری ساری نیز از مسائلی است که باید واکاوی شود . آیا می توان به صرف خویشاندی با یک عضو شورا بر مسندی تکیه زد ؟

و کلام آخر ...

به این عضو شورا توصیه می شود تا دیر نشده با مردم صادق باشد و با انتشار نامه ای از مردم مرکز استان عذرخواهی نموده و شرایط را برای طی مراحل اداری استخدام فرزندش مانند سایر جوانان شهر فراهم نماید . بدون شک عضویت پدری در شورا و مدیریت عموجان در یک سازمان وابسته به شهرداری نباید موجب برتری بر دیگر جوانان شهر و استخدام نامتعارف شود .

فراموش نکنید شهدا ناظر و شاهد عملکردمان هستند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

لبیک 5 مرداد 1392
آنچه را برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند آقای رمدانی!
نا شناس 5 مرداد 1392
باید از شمال نیوز به خاطر اطلاع رسانی تشکر کرد - اينها شورا و شهرداری را قبضه کردند - عبوری متوجه باش که تو را هم متهم می کنند
نا شناس 5 مرداد 1392
جای بسی تاسفه بعداز 35سال ازانقلاب ما هنوز توانایی برگزاری یک انتخاب سالم وبدون حاشیه رانداریم.
سعید 5 مرداد 1392
جناب رمدانی از جسارت شما تشکر می کنیم.حکایت این افراد همچون عنکبوتی است که دور خود تار تنیده و فکر می کنند کسی آنها را نمی بیند. ایکاش حداقل در ماه رمضان کمی حرمت نگه می داشتند و صادق بودند یا حداقل سکوت می کردند.
نا شناس 5 مرداد 1392
کاش فقط پسراشونو مشغول میکردن
خاتم 5 مرداد 1392
احسنت بر شمال نیوز شجاع...........
دوستت داریم
ذبيحي 5 مرداد 1392
سلام.ازافشاگري سايت شمال نيوزتشكر ميكنم اماچندنكته1چراشمال نيوز ازورود بيش از هزارنيرودرزمان اقاي حجازي به شهرداري ساري چيزي ننوشته ومهرسكوت به لب گرفته 2اياان نيروهاي كه بدون ازمون وصرفا با زدوبندهاي سياسي وارد سيستم شهرداي ساري شدندنبايد مورد پرسشقرارگيرند3اين سوال مطرح ميشود كه چطور جناب دامادي توانست ازاين نيروها درانتخابات بعنوان عوامل تبليغات بهره گيري كند .اياشمال نيوز ميداندكه ورود فله اي نيروها درزمان حجازي چه خسارتهايي رو بربدنه شهرداري ساري ايجاد كرده افرادي كه بدون هيچ تخصص صرفا حقوق بگير شهرداري ساري هستندل
نا شناس 5 مرداد 1392
جسارتت قابل تحسین است!!!
عرشيا 5 مرداد 1392
متاسفانه جذب غيرقانوني نيروها درشهرداري ساري از دوره تصدي ژنرال ....بوده قبل او شهرداري درسه چها ساختمان باهفتصدنيرو كارميكرد اما دردوره ايشان بيست شش ساختمان با دوهزارنفر...!!!؟؟؟؟كه خيليها از ادرات ديگر دانشگاههاي آزادپيام نور وشهرداري هاي شيراز پل سفيدكياسرقاعمشهرو..بصورت غيرقانوني جذب شدند وحتي از صنايع چوب وكاغذ هم آمدند نيروي قراردادي كه انتقالش به شهرداري غيرقانوني در دوره سردار...پست بالايي گرفته بنده خدا عبوري داره با اين جور نيروها كارميكنه اين كار ريشه ديرينه داردحالا يه عضو شورا فرزندشو آورده زون كردين .....ماهي دوميليارد عبوري بايد در ماه حقوق نيروها روبده حالا ببينين عبوري چه ميكشه...
ولی 5 مرداد 1392
تو جامعه ای که این همه جوان بیکار تحصیلکرده است اونا پول روی پول میگذارند و پارو میکنند
تعجب من ار مردم است با شناخت این اقایان چرا رای دادند به این فرد
از ماست که بر ماست
نا شناس 5 مرداد 1392
بحث استخدام 200 نیرو در سازمان عمران دروغه؟
ثابت موندن اقا در رده 5 شورا از لحظه اول رای گیری تا اعلام رای نشان چیست؟
بحث ویلای مهدشت و حصار دور ان توسط اعضای ستاد این اقا دروغه؟!!!!
ماشینهای با ارم سازمان عمران
در شب و روز انتخابات تبلیغ می کردند و......
....
ادبیات این اقا در هر محفلی نقل مجلس است که
من یه نمونه شنیدم خجالت می کشم به زبون بیارم....!!
وای به ما که شهر ما دست چه کسانی ست؟
یه روزی حجازی اقاشون بود
الانم شدند کاشف عبوری و......
مردم قاضی خوبی هستند
همین اقا به زعم خودش اصلاح طلب بوده چطور به شجاعی خودش رو چسبوند چون نفع داشت!
مارو چه رسد به ابادانی ساری....
....
....
....

ممنونم شمال نیوز تراخدا تاییدش کن...منتظرم
saravi 5 مرداد 1392
سلام و ممنون از شهامت شمال نيوز؛ اگه اقايون با فاميلاشون ناراحتن شما در سايت نظرسنجي بزارين متوجه ميشن حق با كيه!!!
نا شناس 5 مرداد 1392
من خودم ساکن بالادزا ساری هستم و از سایت شمال نیوز سپاسگزارم که مسائلی را باز کرد البته ما خیلی چیزها می دانیم آنها همه ابزارها را دارند و هر کاری که بخواهند می کنند باید بودید و رای گیری شورای بالادزا را می دیدید که چه کارها که نکردند هم ساری را داشتند و هم بالادزا را
همه اینها را با پول انجام می دادند امکانات شهرداری در مهدشت در کنار زمین آنها چکار می کند؟
بیائید و ببینید که چه کردند
كامبيز 5 مرداد 1392
يك زماني ....حسين روزبهي بوده هرچي روزبه ...
نا شناس 5 مرداد 1392
مردم رای ندادند اینها مهندسی کردند
نا شناس 5 مرداد 1392
با عرض سلام و احترام خدمت مردم گرانقدر شهر ساری.واقعا جای تعجب و بسی حیرانی است که چرا ما هنوز باید در مورد این مسائل صحبت کنیم به جای اینکه به ابادی شهرمون بپردازیم!!!؟؟؟فکر میکنم صداقت و عاطفه حلقه مفقوده این روزهای ما شده البته در کمال تأسف!و همچنین اندکی شجاعت؟؟!!!اینکه به دنبال شفاف سازی برخی از مسائل باید بود بسیار کار پسندیده و خوبی و حق مسلم همه شهرونداست که از مسائل و امورات شهر و شهرداری مطلع باشند ام باید به این نکته هم توجه کرد که رعایت اخلاق واجب تر از هر کاریست.این بنده خدا هم اگر این کار رو کرده باشه هم تو دنیا باید جواب پس بده هم تو اخرت.إن شاألله آه و نفرین کسی پشت سر کسی نباشه.از شمال نیوز هم به خاطر بذل توجه به مسائل و پاسخ گویی به احساسات مردمی متشکریم.
حامد 5 مرداد 1392
از شمال نیوز واقعا ممنونم.. ادامه بدهید.. واقعیت که ترس تداره.. متاسفانه مشکل استان ما این آدمها هستند دیگه
محمد 4 مرداد 1392
بنده یکی از شهروندان ساروی هستم . مملکتی که امورات آن مطابق قوانین پیش می رود نیاز به افشاگری ندارد. وظیفه نهاد های نظارتی است که گزارش نماید. نهادهای نظارتی هم باید افراد پاک دست مسئولیت داشته باشند تا کس جرات تخلف نداشته باشد. و اما شما سایت محترم شمال نیوز آیا فقط این آقا مرتکب پارتی بازی شده و شما مواردش را پیگیری می کنید یا طی این چند سال این رویه در سازمانهای دولتی و عمومی باب شده . شما واقعا به یکی از این ها اشاره ای داشته اید. مثال فراوانی در ذهن دارم شماهم می دانید . اگر برعلیه این عضو شورا (که بنده البته کارهایش را به هیچ عنوان تایید نمی کنم)اطلاع رسانی می کنیم کارش با همین نگاه، تخلفات دیگران را هم گوش زد می کردیم تا او شهروندی که بدون پارتی است به حقش برسد.این گونه رفتار زمانی باب می شود که شما بعنوان یکی از اضلاع دموکراسی وظیفه خود را بخوبی انجام نداده اید. والا الان این بقول خودتان افشاگری از سر انتقام است نه و اطلاع رسانی و آگهی مردم . موفق باشید.
نا شناس 4 مرداد 1392
فردی جدیدا با چند پرونده کیفری در پسماند با کمک ...خاص مشغول شده...آیا واقعا در جذب نیرو از فیلترهای مختلف عبور نخواهند کرد.پاسخگو چه کسی میتواند باشد...به امید روزی که روابط ها ازبین برود.
نا شناس 4 مرداد 1392
چرا دست بردی تو کامنتم
از عبوری می ترسی
متاسفم بخدا
نا شناس 4 مرداد 1392
دمت گرم.عالی بود. ولی امیدوارم کارساز باشه
نا شناس 4 مرداد 1392
زلیکانی و پیوندی میان افشاتون می کنند. فعلا که باقری پرچم رو توی دستش گرفته
نا شناس 4 مرداد 1392
بريد تحقيق كنيدببينيد پشت پرده كانون تبليغاتي" ان" مال كيه و چگونه داره فعاليت مي كنه مداركش هست براتون ايميل ميكنم
موفق باشيد.
نا شناس 4 مرداد 1392
اگر شمال نیوز اجازه دهد من جواب این شهروند محترم را می دهم : شمال نیوز اتفاقا کار خوبی را انجام داده چون این آقایی که جاده مهدشت را با امکانات اداری در اختیار خودش آورده مثل یک قلدر عنوان می کرد که هر کی میتونه فلان کنه و و و ... آیا بر فرض اینکه تصور کنید فلان مسئول فلان کار را کرد ما قلدری ندیدیم ولی این مورد کاملا حق با شمال نیوز است ایکاش شما هم به نوعی درگیر کاری و یا یک جوری با ایشان در ارتباط بودید همین شمال نیوز نبود که در مورد بکار گیری نیرو های شرکتی در ناحیه یک و ناحیه دو ساری اطلاع رسانی کرد ولی متاسفانه مسئولین هیچ اقدامی نکردند همین آقای... مثل ایشان خیلی از کسان خود را به اداره ما آورد و حتی رئیس دفتر خودش را هم که...... است بکار گرفت و الآن یواش یواش استخدام هم می شوند . شما احتمالا شمال نیوز را کمتر می خوانید یا اینکه دوست ندارید که حقایق بیان شود
نا شناس 4 مرداد 1392
از آقای دکتر باقری ممنونیم ولی ازش می خواهیم شهردار را حمایت کند
نا شناس 4 مرداد 1392
بابا مردم رفتند کره ماه و شرایط زندگی فراهم کردند شما هم بیائید و ببینید آیا فرزند این آقا قانونی آمده یا نه؟
البته شاید خودشان قانونی کرده اند که خلاف مرام این انقلاب و شهداست
ahmad 4 مرداد 1392
آقای عبوری اگر به رشادتها و حماسه آفرینی و اخلاص ناب برادران شهید بزرگوارت باور داری خودت رو از رانتخواران و فتنه گران زر و زور و تزویر دور کن .
حسین 4 مرداد 1392
از رشت هم کمتر هستیم!!! اینجور که داره انتخابات پیش میره هرکی پول داره رای میاره!!مجلس رو که دیدیم داد زدیم همه خودشونو زدن به ندیدن یا خواب!! دیگ توی انتخابات شورای شهر همه دیدن این آقا دوره قبلی که رای آورد مدیون حجازی بوده،اونایی که توی انتخابات کار کردن میدونن چی میگم!!! بعد که دید وضع شجاع بهتره(خرش بیشتر میره ) چسبید به اون حجازی رو گرفتند عبوری آوردند احتمالا بعدا میچسبه به یوسف نژاد یا زارعی که احتمال رای آوردنشون خیلی زیاده نون رو باید به نرخ روز خورد!!!
ساداتی 5 مرداد 1392
احسنت بر شمال نیوز که در گفتن حقایق از هیچ کس و گروهی هیچ ابایی ندارد فقط وقتی به مسئله هاشمی رفسنجانی می رسد دست و قلمش می لرزد البته باید حق داد چون هاشمی دارای مافیای قدرت بلامنازع کشور است .
نا شناس 5 مرداد 1392
اینها مدعی هستند کسی نمیتواند دیگر جلوی اینها را در شهر بگیرد گستاخ شده اند و اسیانگر شده اند
یه ساروی 5 مرداد 1392
عجله نکنین سردار حجازی داره میاد تکلیف اینا رو روشن میکنه فقط حجازی میتونه کلک اینا رو بکنه عبوری بهشون بدهکاره البته شنیده ها میگه حجازی شخص بعدی برای مدیر عاملی عمران رو معلوم کرده
قلي زاده 5 مرداد 1392
سيصدنفر ازكاركنان شهرداري ساري درانتخابات براي دامادي پوستر ميزدنند.دستگاههاي نظارتي كجاهستند
نا شناس 5 مرداد 1392
ترا بخدا این وصله ها رو به عبوری نچسبانید ایشان نه استخدامی کرد و نه حمایت به رانت خواران کرد او بهترین شهردار از زمان تاسس شهرداری ساری بود
امروز یک راننده تاکسی فرمود اگر همه شهردارهای قبل از عبوری یک صدم کار او را می کردند ساری میشد یک شهری که هر توریستی حتی برای دیدن شهر ساری به این شهر می آمد واقعا هم درست گفت ما هم داریم همه زحماتش را می بینیم یقین دارم ایشان پاک و مطهر است
علی ایمانی 5 مرداد 1392
متأسفانه در کشور ما جراید توان شفاف سازی را ندارند واگر مطلبی درج نمایند متهم به تشویش اذهان عمومی می گردند . اگر نقد و بر رسی به پشتوانه اسناد و مدارک وجود داشت مردم بهتر می توانستند انتخاب نمایند . امیدواریم که آن جریده محترم به این امر مهم فائق آید .
آقای محترم که از شهردار حمایت می نمائی تمامی مسئولیت حقوقی یک مجموعه با رئیس آن است . این آقائی که از ایشان در این مقاله نام برده شده است از منسوبان آقای عبوری است .
اگر منتقدین شهرسازی ما رانندهای تاکسی باشند نتیجه آن بهتر از این چیزی که آنرا ساری می نامید نخواهد بود .
نادر 5 مرداد 1392
چرا نام نميبرى عباس اقا.بگو كيه
نا شناس 5 مرداد 1392
از اطلاع رسانی شما ممنونیم .حقیقت گویی برای مردم از کارهای عمرانی و خدماتی هم لازم تره و هم با ارزش تره . فقط باید مواظبت کنیم نقد به توهین و تخریب نزدیک نشه.
نا شناس 5 مرداد 1392
با درود بر مردم شریف ساری
خواهش میکنم با دیدن چند تا بادبادک تو شهر جو گیر نشین عبوری یک هزارم انچه تبلیغ و سرو صدا میکنه کار نکردهرچی تا الان دیدیم واسه انتخابات اقایون بودکه بهشون مدیونه
نا شناس 5 مرداد 1392
برادر من عبوري قبل از شهردار شدن كاخ داشت و ماشين خوب سوار بود برين به ديگران بپردازين كه در شهرداري بار كج خودشون رو بستن
دروود بر تو حاج عباس
نا شناس 5 مرداد 1392
حمايت از عبوري حمايت از شخص نيست بلكه حمايت از ساري است
نا شناس 6 مرداد 1392
سازمان عمران چه خبر
رضا 6 مرداد 1392
عبوری چند روز قبل از شهردار شدنش رفت یه ماشین شاسی بلند خرید که بگه من از قدیم داشتم
نا شناس 6 مرداد 1392
حالا جالبه که این برادرا خودشونو اصلاح طلب میدونن...آخه برادر من اصلاح طلبی یک تفکر نه یک ژست...برین تا مردم از دست شما خلاص شن
نا شناس 6 مرداد 1392
گنده اطرافیان برادر عزیزمون حاج مهدی عبوری داره در میاد
عمو 6 مرداد 1392
سلام
یک سئوال برام مطرح شده برای شما چطور؟
متوجه شدید که وضعیت شهر یه مدتی است که ثابت مونده و هیچ تغییری نکرده است. معلوم نیست شهردار کجاست و داره چیکار میکنه. از رنگ و لعابی هم که داده بود خبری نمونده و همه پاک شدند. برای مناسبتها حداقل یک جورایی رنگ آمویزی میکرد ولی الان اونم رو هم بی خیال شده.
نمیدونم اون همه هیاهو چی شد. شهردار جدید وقت اومدنش خیلی اهن و تلوپ داشت ولی کو کو کو کو .
مهدي 6 مرداد 1392
آقاي رمداني عزيز بي خود وقت خودت و نگير ، اين جماعت هر كاري را بخواهند مي كنند هيچ كسي هم نيست بتونه جلوي اين گونه افراد رو بگيره . آب از سرچشمه گل آلود است. ... متاسفانه كساني كه به عضويت شورا در آمده اند كه فقط به فكر مال اندوزي خود و اطرافيان خودشان هستند .
علي 6 مرداد 1392
كي هست جلويش رو بگيرد دارند حكومت مي كنند برادر شوراي شهر
محمدرضا 5 مرداد 1392
رمدانی دوست دارم
شمال نیوز سرور هرچی سایت شمال کشور
حسین 6 مرداد 1392
اینا چجور مجور واسه استخدام میگیرند!!! این درصورتیه که اداره دولتی راه و شهرسازی عذر منو خواست گفت نمیتونیم به تعهداتمون متعهد باشیم ایشالله وضعیت بهتر بشه درخدمتون هستیم!!! به همن سادگی
نکنه بودجه واسه آقازاده ها هست و ما خبر نداریم!!!! آقای استاندار یا معاون استاندار کجه درنی!!بابل یا تنکابن!!!!!
نا شناس 6 مرداد 1392
ای آقائی که فرمایش میکنی بارکج ،من تو شهرداری قائم شهر مدیر مالی بودم ماهی 15000000ریال میگرفتم الان به لطف آقای عبوری 25000000 الی 35000000ریال میگیرم خدا بهش سلامتی بده دوره آقای مهند س حجازی اینقدر نمیگرفتم دست شهردار درد نکنه پس ببین زحمت میکشم .از راه حلال در آوردم .
نا شناس 7 مرداد 1392
بحث نیرو و اعمل نفوذ یه بحث عمومی توی شهرداری قائم شهر شهردار پسرخاله ها و پسر عمه و بچه محل ها و هم تیمی هی فوتبال خودش رو آورده شهرداری کسی هم حرف بزن نیست چون استاندار و استانداری پشت سرش هستند و هرچی هم گزارش به ارگانهای ذیربط ارسال میشه با رایزنی مقامات مذکور از پیگیری خارج میشه . شمال نیوز همیشه با جسارت برخورد کرده و به رسالت خودش عمل میکنه
نا شناس 6 مرداد 1392
نم دانم چرا بعضی ها پای عبوری رو پیش می کشند عبوری جز خدمت به ما ساروی ها چیز دیکزی نکرد
سعید 6 مرداد 1392
اگر تخلفاتی تا این حد، یکی از اعضای شورای قبلی ساری داشته چرا بقیه آنها اطلاع رسانی نکردند؟؟!!مگر امین مردم نبودند ؟ آیا همه را باید قبل و عد از رای آوردن به قرآن قسم دهیم ؟ وچرا بیشتر آنها دوباره رای آوردند ؟ چون از اطلاع رسانی می ترسیم . چون سیستم بسته است تمام مردم مطلع نمی شوند .آنها با ظاهرسازی و عوامفریبی رای آوردند. ما را چه شده؟ تقوا کو ..نمی دانم چرا ؟ از چی می ترسیم ...می ترسیم باب شود ...
ابراهیم امیری نظری برسری 7 مرداد 1392
انشاالله بی عدالتی هر چه زودتر به زباله دانی تاریخ بپیوندد.برای ظهور اقا امام زمان صلوات.
نا شناس 7 مرداد 1392
اقاي ك.آ ازامكانات سازمان عمران دورزمين خودراحصاركشي نموده است وهمه مردم به عينه ديدن اماسكوت كردن واقعاجواب خداروچي ميدن بيل مكانيكي لودر گريدر انواع بلوك وملاتهاي پرسيمان همه ازسازمان عمران .هرچچندطبيعت انتقامش راميگيره
سروش 7 مرداد 1392
وای به روزی که ژنرال برگرده.
سامان 9 مرداد 1392
فقط مهدی عبوری.مهدی عبوری قبل از اومدنش تو شهرداری هم سرمایه دار بود.مثل بعضی ها گشنه نیومد سیر بره
کارگر شهرداری 30 مرداد 1392
اینکه چیزی نیست باباجان بنده 8ساله که به صورت شرکتی دارم کار میکنم ولی اقازاده ها دارند لذتشو با دریافت اضافه کاری میگیرند ولی من وامثال من هیچ.الانم بچث قراردادی پیش کشیده شد خدا داند چه شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.329 seconds.